Job 122 van 508


Report this listing

Solliciteren



Magazijnier met administratieve taken


Functie

Als receptionist inkomende goederen sta je in voor de goede ontvangst van bestelde producten en de registratie ervan in het systeem.

Taken:

- ontvangen van chauffeurs

- afdrukken van voorraadbon en deze controleren met de levernota

- wegzetten van kleine hoeveelheden goederen in magazijn via scanning

- uitvoeren van stockcontroles

- invullen van artikelgegevens in het systeem

- bestellingen klaarzetten met elektrisch transpallet

enzovoort

Jouw profiel

Je bent iemand die stipt en correct werkt.

Je hebt een opleiding achter de rug binnen het logistieke of je werkte reeds binnen een magazijnsomgeving.

  • Voorraden opvolgen
    De ontvangst van de producten controleren

Aanbod

Dagwerk: 8u tot 12u - 12u30 tot 16u, op donderdag werk je tot 16u30

Uurloon: 16 euro bruto per uur + maaltijdcheques

Vaste job na geslaagde interimperiode

Een gezonde mix tussen arbeid en administratie

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht